johannessonfrida.blogg.se

Skriver om allt det som intresserar mig: - Musik - Film - TV-serier - TV-spel

The Witcher

Publicerad 2016-05-31 22:57:02 i Allmänt,

Äntligen fått hem the Witcher 3: Blood and Wine!! Komplett med Nilfgaardian och Northern Realms gwent deck. Helt otroligt! Kommer bli många timmar gwentspelande nu fram över... Och följa Geralt genom Toussaint förstås. Jag står fast vid att The The Witcher är ett av dom bästa tv-spelen som någonsin har gjorts. Jag är helt hooked. Hela den här världen som CD projekt (tack var bokförfattaren Andrzej Sapkowski) lyckats skapa är en sån fascinerande värld. Inget är svart eller vitt när det gäller karaktärer. Precis som i livet själv. Nu blev jag lite löjlig nu behöver jag spela lite också. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela